litamora Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 da jeg var til legen i dag, sa hun at jeg var i uke 12/13, skrev det på helsekortet mitt. Jeg hadde første dag i siste mens 310809, og i henhold til terminberegning her, er jeg da i uke 13, blir 13 fullgåtte på lørdag etter min beregning. hm, skulle tro at hun fant ut at jeg var i uke 13/14, fordi her har jeg lagt inn at jeg har lang syklus, og dermed er terminen noe forskjøvet. legen ga meg menstermin 9. juni. Noen som er bedre på denne regninga enn meg?
ma:) Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Høres ut til å stemme helt med den mensterminen jeg har fått av legen. Jeg hadde siste mens 260809 og har fått termin 4. juni. Vet selv at syklusen min er litt lenger enn 28 dager, så derfor har jeg hele tiden sagt at vi sikkert kan legge på opptil en uke. Da jeg var på ultralyd forrige uke fikk jeg ny termin 9. juni (får jo enda en på ordninær ultralyd). Hvis du ikke er 13 fullgåtte uker er du jo 12+noen dager, så da vil vel uke 12/13 være riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå