Gjest Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg leste på et tidspunkt her inne at noen skulle la kjøresten sjekke modning....Det spørs om min mann får lov til akkurat det :-) Men spørsmålet er om man selv kan gjøre dette. Det er jo ikke så langt inn? Og hva kjenner man egentlig etter? Mykt eller hardt eller?? Kan man kjenner åpning? Det blir ikke aktuelt på en stund enda, men er bare nysgjerrig :-) Uke 33
Hellobaby Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Oi, så rart at du lurer på det samme som meg akkurat i dag! Har ikke sett at noen andre har lurt på det her inne før, så følte meg litt dum som spurte.., Jeg satte meg på huk i dag og stakk fingen inn. Det føltes virkelig ut som om at jeg kjente en åpning på et par cm. Ringformet og hardt som bein. Akkurat som en port liksom.. og sambo sa at jeg føltes utrolig trang ut sist, og det gjorde ganske vondt for meg sa han skjøvlet på.. hehe.. Men jeg vet jo ikke om det er det det er! Skal til jordmor, og spørre henne i morgen ;-)
_Løvemamma_ Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Det burde jo gå an, men det er vel gjerne en fordel at man vet hva man skal kjenne etter?
Mammatrollet - februar baby. Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har ikke gjort dette selv men las noen innlegg om dette sist jeg var gravid. Om man ikke var moden skulle det kjennes ut som nese tippen din, og var man moden så skulle det kjennes ut som munnen din. Eller myke lepper som munnen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå