Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg gir den fineste gaven i år - til min søster. Et nydelig smykke til henne og et til hennes baby. Mor&Barn smykke de selger på Gullfunn. Røde hjerter.. kjempe nydelig. Innpakket i en nydelig eske med et lite dikt/rim om mor & barn. Ønsker sånn selv jeg når jeg blir mor
Lilleleen Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg ga en frakk til samboeren min for ett par år siden. Den var mye dyrere enn det jeg hadde råd til da, så tok ekstravakter for å betale for den. Han hadde snakket om den frakken hele høsten, men han viste at jeg ikke hadde råd til den. Det var også den morsomste gaven å gi bort )
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Hmmm.. Husker en jul når jeg var liten.. Gav mormor en hyllesak jeg hadde laget i sløyd på skolen.. Og en kopp der det sto glad i deg på.. Hun ble så utrolig glad for den rare skjeve hyllen, at det utrolig nok er noe av det fineste jeg har gitt bort.. Rett å slett pga reaksjonen hennes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå