Gå til innhold

Mye mensmurringer... er det kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mye mensmurringer den siste uken. Det kjennes egentlig ikke ut som typiske kynnere heller, for magen føles ikke hard og stram. Det føles rett og slett som svake menssmerter, som kommer og går. De er mer varige (et kvarter av gangen ca) og jeg tror derfor ikke det er premature rier heller. Er i uke 32 så jeg vil slett ikke ha fødsel enda :)

Noen andre som har det slik? Er det en slags kynnere selv om magen ikke strammer seg over det hele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer stort sett sammenhengende i tre uker nå. (Er i uke 39) Så hadde det vært svake rirer så hadde nok mini vært på god vei ut.

Har mye vonde kynnere også, men kjennes ikke ut som de har noen direkte sammenheng med mensmurringene. Men det kan godt skje noe her snart! Ganske lei ja :)

Men skjønner jo at du gjerne vil vente :)

Skrevet

Godt å høre at det er flere! Har hatt ganske kraftige mensmurringer i hele ettermiddag og kveld men det er nok ikke begynnende rier tror jeg, det er liksom ikke noe system over det. Får vel bare tenke at jeg begynner å nærme meg slutten på svangerskapet og at det er en av gledene ved den siste innspurten :)

Skjønner godt at du er klar for fødsel nå. Krysser fingrene for at du ikke må vente så veldig lenge! Jeg kommer etter i januar... Tvi tvi og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...