Gå til innhold

kjøper dere dyre gaver til deres veninners barn ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har bare kontakt på telefon og har liksom ikke lyst til og blakke meg på gaver til barna selv om jeg kunne kjøpt masse kule klær. Men synest dere det er simpelt og kjøpe en tights til jenta og en genser til gutt i julegave ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper absolutt ikke noe dyrt til venninners barn. Egentlig synes jeg ikke det er nødvendig å gi noe, men når vi får så må vi jo nesten gi. Barn får stort sett enormt mye gaver uansett, så det trenger ikke å være så storslått synes jeg.

Skrevet

Vi ble enige om å ikke gi til barna våre i år, men kun til hverandre. Er det en ide for dere? Barna får så masse allikevel, det gjør ikke vi :P

Skrevet

Nå har det ikke vært noe særlig med barn i gjengen før nå, men jeg har kjøpt for 150,- til de (300,- til hun jeg og er fadder for,for de pleier og bruke litt mer til vår..)

Skrevet

Enig med Mamma`n til Lillemor

Jeg kjøper absolutt ikke noe dyrt til dem. Max 100 kr per barn. Ser jeg noe til 50 kr som er fint, spiller ikke prisen noen rolle.

I år skal vi gi til kun 6 barn, hadde sikkert det dobbelte i fjor, men de får så mye gaver fra familien sin uansett, så det blir bare å "fylle på lasset".

Skrevet

jada, vi har et vennepar som vi bytter gaver med, og de andre har vi blitt enige om og kjøpe til barna. Synest det er litt koselig også jeg da ;)

Skrevet

Hvorfor kjøper dere julegaver til barn av venner? Da jeg fikk barn, først i gjengen, gav de gaver til mine barn. Ingen var tanter enda, og det var første barnet. Her et år da gjengen møttes avtalte vi å kutte det ut. De får jo massevis av gaver fra familie, og da gir vi heller gaver til venninner som ikke får noe særlig etterhvert:)

Det høres mer enn nok ut.

Skrevet

jeg ligger på rundt 150 kr. Noe jeg synes er passe. Har ikke så mye penger akkurat.

Men vet at ho ene har kjøpt gaver opp til 300 kr pr barn til oss. Synes vel at vi må gi det samme. Men har virkelig ikke penger til noe særlig mer enn det jeg har kjøpt.

Skrevet

Pleier å gi for 100-150 kr per barn, har 3 barn jeg kjøper til av venninners barn. Var heldig og kom over fine ting på tilbud dette året, så det ble bare ca en hundrelapp per barn..

Kan ikke kjøpe så dyrt, har jo mange andre i familien å kjøpe til også, og våre egne barn.

Skrevet

I vår venninnegjeng kjøper vi til barna. Jeg vil heller at mini skal få istedet for at jeg får pynteting, (som jeg har mer enn nok av) gavepakke med bodylotion (blir aldri brukt) julete og annet makkel..

Har kjøpt pysjamas til stort sett alle, kostet rundt 50 kr.

Skrevet

Vi har kjøpt for inntil hundrelappen tidligere, men etterhvert som vennene tyter ut med unger både her og der har vi tatt til fornuft og droppet venninnebarnjulegavene i år. Nå er det kun presanger til bursdager man blir invitert i, hehe.

Men sånn ellers - jeg hadde blitt glad for alt av tøy, jeg, for det har vi jammen behov for bestandig :o)

Skrevet

nei, vi gir bare en liten oppmerksomhet til barna ifra våre barn, og da har vi blitt enige på forhånd om at vi gir mellom 75-100.

Skrevet

men vi gir kun til 2 barn, og det er også bestevenninen til datteren min.

Skrevet

jeg har 2 venninner og kjøper til de, de er som famile og betyr mye for meg. hadde det vært en venninne som er en av "gjengen" hadde jeg ikke gidd så mye, kanskje en liten ting.

her blir det gaver på 200 kr ca... til hver, noen mer

blir en del gaver ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...