2 hjertegull :) Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 For alle som irriterer seg grenseløst over hvor vanskelig det er med den julesnøen på sprayboks, så har jeg et lite tips! Vannmaling!! Jippi! Lite vann og masse maling.. Naboen min bruker pensel, jeg bruker svamp for å påføre! Man må legge flere lag, for å få godt med farge.. Mye lettere å legge, og myyyyyye lettere å få gjevnt, og enda lettere å vaske bort. Setter seg ikke i gummilister eller noe! God Jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå