Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Var på senteret med 3 åringen i stad.Måtte på do og jeg snek med fort inn i den trange båsen mens han satt i trilla si utenfor. Da jeg kom ut etter 30 sek satt en dame på huk og fortalte han at jesus elsker alle barn.Sønnen min sa at han ikke kjente denne Jesus og dama ble helt rød i fjeset og sa stygt til meg at jeg hadde glemt å lære mitt barn om hvor han kom i fra,hehe. Tenkte at denne fruen gidder ikke jeg å diskutere med noe som irriterte henne voldsomt.Spurt gutten min om han pleide å være i kirken osv... Jeg sa bare kort til henne at jeg respekterer hennes tro men at hun faktisk ikke har noe med min!! Da vi gikk ut fulgte hun etter oss.Ble helt svett av hele dama jeg! Hva er det med folk a??
2 hjertegull :) Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg ler meg skakk!! :-D hehehehehe!! Du skulle jo bare sagt til henne; "Jeg synes det er litt tidlig å ta praten om sex med han ennå! Uansett så tror jeg på Allah!" :-D Eller noe sånnt Morsomt innlegg:)
Mammaen til Isak Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Haha... ) Her på butikken i går kveld var det en mann som kom bort til meg å sa: Jesus er med deg! Mye mulig det det svarte jeg, men jeg har aldri sett'n... Jeg trudde ikke han var så seriøs... Han blei sinna, over at jeg tulla med han!! Og belærte meg en hel masse om gudstro og himmel og helvete på vei mot kassene. Han fikk beskjed om å gå ut av butikksjefen, for andre gang den kvelden. Det viste seg at han egentlig stod utenfor med en kassegitar å gaula ) For all del, alle har sin tro..men la meg ha min i fred!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 hehe.. så morsomt jeg ble stoppet uten for skolen av noen som ville snakke om jesus. jeg sa jeg ikke ville. og de spurte hva jeg trodde på. og jeg svarte "jens stoltenberg" da ble det stille gitt og jeg ler enda
meg & to små vampyrer Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Ha ha:) Mange gode svar å komme med når noen vil misjonere sin tro. Jeg rister jo bare på hodet og går og sier nei takk. Ikke spes spennende det...
Mamma´n til lillemor Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 "jens stoltenberg"... :-) Den var fin. Jeg er kristen jeg altså, men synes likevel det er utrolig plagsomt og påtrengende med sånne gate- og dør-til-dør-forkynnere.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 det var det første jeg kom på. og jeg tror det stemmer. jeg tror ihvertfall mer på han en mye annet. for min del kan folk forkynne så mye de vil (eller må). bare "nei takk, jeg vil ikke" aksepteres
erteposen + 4 Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Hun var jo ikke god i toppen:) En normal kristen gjør jo ikke sånt. Gutten vår hadde hørt så lenge på spøkene våre, eller venninnen vår som er prest sine spøker, at han stod i dåpen til kusinen og sa med snerpete stemme: Jeg tror på sex før ekteskapet!!". Han er en moroklump, men hadde ikke fått med seg IKKE og han gjorde det foran de gamle i meninghetsrådet som klager over at venninnen vår er for liberal med de unge.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 He he, er vi naboer eller? Det er ei som pleier aa synge jesus elsker alle barna sanger paa t-banen og bedrive misjonering i kassakoen der vi bor. Hva skal man si, engasjert er hun i hvert fall.
Mamma´n til lillemor Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 Tror på sex før ekteskapet, ja! Ha ha. Gleder meg til lillemor skal komme med gullkorn som vi ler av :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå