Gå til innhold

hvor lenge brukte du ammeinnlegg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et par uker med eldstemann. Jeg fikk kuler i brystet av ammeinnlegg og foretrakk derfor lekkasjer (jeg brukte et lommetoerkle som jeg brettet i fire naar jeg maatte gaa med bh).

Skrevet

Hææ? skal man slutte med de??? :o) *fnis*

Tja det er så mange år sida, og meieriet mitt var labert...

Men det var mest de første måneden da jeg lakk som en sil..

Skrevet

Med forrigemann brukte jeg så lenge jeg ammet. Dvs i 10 måneder. Lakk ikke hele tiden, men hver gang jeg ammet silet det jo fra motsatt side. og innimellom ellers fikk jeg også spreng.

Nå er denne jenta 4 måneder og jeg bruker det hele tida. Kommer til å fortsette med det.

Skrevet

Nesten hele ammeperioden. Jeg lekker:) Nå slipper jeg siden jeg dobbelammer.

Skrevet

Med førstemann brukte jeg det hele tiden, dvs de 9,5 mnd jeg ammet.

Nå er minsten 6 mndr,og jeg bruker det ennå.

Ikke det at jeg lekker, har ikke gjort det denne gangen, men når jeg ammer, pipler det ut av det andre brystet.

Her om natten skulle jeg sove uten bh og gikk inn i morgenkåpa for å amme.

Plutselig ble jeg kliss våt på andre brystet og mkåpa også.

Aldri mer:)

Skrevet

Hmm, HI lurte kanskje mer paa naar lekkasjene tok slutt? Her sluttet det etter 6-7 uker med eldstemann og ingen lekkasje med vesla.

Skrevet

Sluttet etter ca 8 mnd. Jeg hadde ikke så mye lekkasje, stort sett bare når jeg ammet(altså fra det brystet som ikke ble ammet)

Skrevet

Som andre her hadde eg det slik at det rann villeg vekk frå bryst 2 mens barnet amma bryst 1. Brukte dermed ammeinnlegg så lenge eg amma (hhv 19 og 18 mnd).

Skrevet

lekker ikke så mye nå som i starten, men som de andre sier så lekker det fra det brustet som ikke ammes.

4 mnd er tassen og regner med at jeg bruker det ti jeg er ferdig å amme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...