Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 hei, jeg har i flere mnd slitt med en guttebaby som går veldig veldig sakte opp i vekt og høyde, han be født 3260g og 49,5cm 2 uker før termin og veier nå 8,5kg og er 75cm. siden han var 5 mnd har vi vært veldig nøye med maten ettersom vi allerede da så at han begynte å synke på sin egen kurve, da han var rundt en 9 mnd fikk han et "medisin" for å øke apetitten (samme som anorektikere får) og han gikk da opp 800g på 2 uker og spise mye bedre en periode men så gikk det tilbake til slik det var før, at han spiser svært lite. Da han var 10-11 mnd fikk han påvist eggallergi, men det skal i utgangspunktet ikke påvirke veksten. Han får fortsatt morsmelk som følge av dette problemet og drikker kumelk i flasken med velling til natten. Ellers er han en fin gutt, 7 tenner, veldig aktiv, krabbet 7,5 mnd, gikk 11 mnd og er fin i fargen. Han sutrer mye men er blir og fornøyd så lenge han blir leket med ;-) Dersom noen vet om noe naturprodukt jeg kan prøve for å se om matlysten skjerpes så setter jeg stor pris på det!!! Takker for hjelp og støtte, triks og råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå