Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Selv kikket jeg på tråden lenger nede om å gi sprit til en alkoholiker..det var da eg kom på at min mor har kols,i alle år har jeg gitt henne en fem pakning røyk,fra danskebåt turer..hun har alltid blitt glad for det og sier selv at hun kjøper jo røyk selv så hvorfor ikke få den litt billig...men i år blir det ikke noe av,kjenner at jeg angrer på at jeg har gjort det ...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Ga en pakke kondomer til læreren min, men så viste det seg at han var sterilisert.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Jeg angrer på at jeg ga venninnen min ulltøy til den nyfødte babyen sin,bruke rundt syv hundre fordi de hadde så lite penge...angrer fordi hun sa rett ut at det kom sikkert til å forsvinne for ho var ikke så flink til å ta vare på klær!!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 For mange år siden hadde jeg ei venninne som skrøt sånn av at hun skulle slanke seg, så jeg kjøpte en skikkelig fin kokebok til henne, sånn med slankemat i. Hun ble skikkelig fornærmet! Så ja, det angret jeg på..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 skulle gi mora mi noen fine krystallskåler, men så viste det seg at de var laget av plastikk (burde jo ha skjønt det, så lite som de kostet, men jeg trodde jeg hadde gjort et røverkjøp)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Angrer på det meste jeg har gitt til min mor. Hun selger det på finn og qxl etter noen dager
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Jeg angrer på de fine gavene vi har gitt svigermor i julegave, når vi bare får dritt tilbake.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Min mor bytter at hun får,greit nok MEN misnøyen hun viser er grusom,,,ikke rart det er sårt for ungene. Så ja,jeg angrer på alt jeg har kjøpt og alt det jeg nok kommer til å kjøpe også
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 Det eneste jeg angrer paa er et digert sjal jeg brukte en evighet paa aa strikke i fineste alpakka-ull til moren min i hennes favorittfarger. Saa viser deg seg at hun hater ull men aldri har sagt noe om det til meg fordi hun ville jeg skulle like ull som barn
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 de fleste gavene jeg har gitt til svigerinna mi. de virker alltid utakknemmelige og jeg legger faktisk både arbeid å penger i gavene til den familien. selv gidder hun ikke bruke verken penger eller omtanke og ja, jeg vet det
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 Til min farmor så lagde jeg og barna et gavekort til henne, er over et halvt år siden og hun har ikke brukt det ennå.. Gikk ut på at hun skulle bruke det om hun ville på stranda , gå tur i skogen og plukke sopp og en ting til jeg ikke kommer på nå i farta... Så skulle vi være med da for vi ser henne sjeldent så tenkte at dettte måtte jo være perfetkt...Neste gang blir det bare harde pakker ja... Ga henne en fotoramme itillegg den gangen...Satte vel mest pris på den da... :-(
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 jeg og noen flere fra familien kjøpte en bærbar pc til kusinen min engang, men den har hun ikke tatt i brukt. hun mente selv hun trengte den. nå er det over 6mnd siden hun fikk den.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 det gjorde jeg engang også. blei ikke brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå