Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hva er greia?? Jeg har ikke fått dette med meg
erteposen + 4 Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Det er som fb, bare at en bare har statusoppdatering. Du kan legge deg til andre uten å spørre, og de følger ikke automatisk deg og dine twitrer. Det er minimale: erteposen baker brød (fb kjerring updates:), og mer linker, aktuelle kommentarer osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå