Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 hvilket stjernetegn er dattera mi som er født 20.09? Og hva sier dette stjernetegnet om henne?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Jomfruen Du er nøyaktig Du gjør ting skikkelig Du er jordnær Du er opptatt av detaljer Du er dyktig til å analysere Du er opptatt av helse Du er opptatt av å se godt ut Du har prestasjonsangst Sjekk ut siden om du er interessert i mer : http://www.astrolog.no/stjernetegn/stjernetegn_er_du_en_typisk.html
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Hun er antakelig født på en dato omkring da det skifter fra vekt til jomfru siden du får forskjellige svar her. Men vil anbefale deg å gå inn på www.astro.com, der kan du gå på "free horoscopes" og velge f.eks "short birth portrait" (mener jeg det heter), så får du en beskrivelse av henne som person på ca 1 side. dette blir mer nøyaktig enn kun stjernetegnet fordi du må fylle inn både fødselsdato, fødselssted og -tidspunkt først, og da får du også med påvirkningen av hennea ascendant som sannsynligvis er i et annet tegn enn stjernetegnet.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Da deler hun bursdagsdato med meg og jeg er jomfruen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå