Gå til innhold

ELF (eyeslipsface.no)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skulle jo gå så kjapt å få varer derifra..Jeg har ikke fått mine enda, fikk mail om at de var sendt mandag kveld (forrige uke altså, 23/11)...FÅr jo varene fra strawberrynet i slike tilfeller på lørdag samme uke.....JAda, jada, heter 7-14 virkedager, men da må folk her inne slutte og skryte over hvor kjappe de er da.....Spore pakken kan jeg heller ikke, og det BLE frakt og betale (det skulle det i følge noen her inne heller ikke være) Blivakker.no har varene til meg på fredag, når jeg får beksjed om at betaling er motatt og varer sendt.....

SKuffeeeeeet....Om de ikke er sendt som brevpost og ligger i kassa når jeg kommer hjem i dag, blir det kansekj siste gang jeg bestiller derifra..VIl ha varene KJAPT, så jeg bestiller,- og helst kontroll over hvor i verden de er (sporbar)

Min frustrasjon er heretter ute av verden så jeg spør om ANDRE har fått varene derifra og om de var så AMAZING som det sies de skal være :o)???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte også for en uke siden eller når det var så mye snakk om det her. Frakt skulle det vel være? Jeg forstod ikke noe annet i alle fall. Har du bestilt for mer enn 200 kr kan det jo hende pakken er stoppet i tollen, og da går det fort noen dager ekstra. Regner med min er det for jeg handlet for over 400 kr.

Skrevet

Frakt har det vært snakk om hele tiden, og det kommer jo opp under betingelser når du bestiller. Blivakker.no er jo en norsk side.

Skrevet

Noen her fortalte jo også at de aldri hadde betalt toll på varene sine, så jeg tok sjangsen å kjøpte for 300 kr, men måtte betale toll:-(

Bestilte varene sist mandag, fikk dem igår.

Har ikke prøvd sminken enda, men den så litt billig ut

Skrevet

Kvalitet på faste/kompakte øyenskygger/pudder/rouge kan fint testes ved å se hvor mye farge som "blir igjen" på huden mot på kosten... Og selvsagt om fargen er til stede på kvelden også..Striping av øyenskyggen har ikke noe å si på kvaliteten, det går mer på fet hud på øyelokket...Men om fargen har blir borte/svakere i løpet av en dag, er det tegn på dårlig sminke...

En billig ( eller dårlig om man vil) kompaktvariant av disse vil også tidlig dele seg og gå i småbiter, mens en dyrere "Holder" seg til siste slutt (sett obrt fra at man mister det i gulvet)

ER veldig spent altså...Det skulle liksom ikke være toll..Man betaler kun for det man kjøper, stod det i et av innleggen. Så vidt jeg husker...Med frakt ble det 245 for mine varer, om de oppgir kun verdi på varene nå de sender de, så kommer det seg på under 200 i hvertfall....Men om de summerer frakt og varer så kan det bli toll altså :o(

Skrevet

Jeg husker godt innelgget, og en del av mine yngre kusiner handler der. De holder seg under 200 kr, av og til kan en være heldig at de går igjennom om de koster mer, og frakten kommer selvsagt i tillegg. Det var jo mange som poengterte akkurat det som du skriver her i innlegget. Reglene er jo de samme uansett hvor en kjøper.

Skrevet

frakt har aldri vært sagt at det ikke er.det ser man jo faktisk når man bestiller. det har aldri tatt spesielt lang tid med meg, men jeg fikk denne gang,også beskjed om at den var shipped den 23.fortsatt ikke fått( det var meg som la inn det innlegget sist).

jeg har aldri betalt toll, så rart, at du lenger opp måtte betale det.

alle har jo forskjellig smak. jeg liker sminken så :)

Skrevet

Helt enig med HI!!

leste også her at det gikk SÅ fort og at det ikke var frakt.

Det var det!!

Det stor om man bestilte for over 30 pund, var det ikke avgift.

Joda, ca 45 kr måtte jeg betale..

Bestilte også varer forrige uke og de skulle bli sendt 26 nov, så jeg skal da ha de her til torsdag.

Stod at hvis man ikke fikk de etter 5 arbeidsdager, måtte man sjekke ut hvorfor de ikke hadde kommet ennå.( et eller annet sånt)

Så jeg håper virkelig de kommer på torsdag ellers så blir jeg SKUFFA!!

Skrevet

jeg har heller ikke fått det enda:-(

Skrevet

da lurer jeg på hvem som nevnte at det ikke er frakt... det er jo normalt...

en prins og ei prinsesse, vi bestilte vel samme dag ca. ikke fått min heller, men regner med i de neste få dagene.

Skrevet

Håper det kommer i morgen men har det ikke helt på følelsen he he

Skrevet

Dere må bare ha litt tålmodighet, ting tar tid! Det er helt normalt at det tar litt tid når man bestiller på nettet... Og angående frakt, dere kan vel lese selv hva reglene for dette er.

Skrevet

jeg haster ikke:) bestilt derfra før så.. det kommer når det kommer :)

det med frakta forstår jeg ikke at noen har klart å bomme på slik....

det er jo ganske vanlig med frakt

Skrevet

Når man importerer varer fra utlandet er det egne regler for hva som er tollbelagt, sminke er det. I tillegg er man pålagt å betale moms for varer som har en verdi over 200 kr. Med enkelte unntak. Moms er man egentlig ansvarlig for å betale selv, og gjør man ikke det så er det i samme kategori som å snyte på skatten.

Skrevet

Strawberrynet, et av verdens største nettselskap mtp make-up, hudpleie ol, har GRATIS frakt.. (parfyme er spesialgods, så der kommer det litt frakt)Derfor så stusset jeg ikke over at noen sa det var fri frakt..."du betaler kun for det du kjøper";- sa et av innleggene...Men DET var ikke sant. Og de pakker så det ikke blir toll..Akkurat DET tar jeg med ei klype salt, for lookfantastic ble tatt på det...... Men siden de også har en "norsk" avdeling, så tenkte jeg at de satt inne med informasjon nok til at de delte opp bestillingen og sendte den i flere pakker med totalpris på UNDER 200, for slik å komme tollfritt gjennom tollen....

SÅ jeg synes ikke det er rart at flere med meg føler oss skuffet her vi sitter...Nå BØR det komme i dag, tollfritt og med produkter som er BRA!!! Selv om det var så billig at jeg "Ikke kan tro det";- så føler jeg meg lurt......

Som sagt..Noen nettesteder,- også utenlandske , tilbyr gratis frakt til alle kunder,- uansett mottakerland.Toll er lett og unngå i tilfeller de sleger produkter hvor ALLE Koster under 200....DA sender man i FLERE små pakker.......Så det så...

Skrevet

2søtesmåh....har du mottatt bestillingen din enda?

Jeg fik mail om at varene var sendt fra ELF samme dag som dine(23.11.09), men har fortsatt ikke sett noe til dem.

hmm....

Skrevet

Jeg fikk mine i dag og bestilte nok samtidig som dere, fikk hvertfall e-post den 23.11 om at varene var sendt. Og helt ærlig så var det ikke verdt å vente på. Er glad jeg ikke brukte mer enn 160 kr for jeg kommer neppe til å bestille noe der igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...