Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Har halv plass i bhg til jenta mi, og ble "lovet" full plass fra januar 2010. Men så viser det seg at jeg ikke kunne få full plass likevel, og det fikk jeg vite såpass sent at andre barnehager har tatt inn andre barn. Så da står jeg uten plass til jenta mi 2/3 dager i uken.. Dagmamma finner jeg heller ikke, så da må jeg vel bare avbryte studiene som jeg skal begynne på.. ÅÅÅ, er så frustrert!!!
moe_ Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Ingen besteforeldre eller venninner som kan stille litt opp? Alt. annonsere etter dagmamma, så finner hun deg
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2009 De fleste er jo på jobb, desverre. Har ordnet 2 dager i uken, men da har jeg 1 dag igjen hvor småen trenger pass..
erteposen + 4 Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Først må du snakke med studiestedet ditt og får høre om det er mulig å få til en avtale til du får ordnet pass, og det er vel sjeldent at en har undervisning 5 dager i uka. Så må du sette himmel og hav i bevegelse. Sett inn annonser i aviser, på nettsted, heng opp lapper på hs osv. Det er jo mange som er hjemme med barn og trenger selskap to dager i uken. Vi skal nok være hjemme med tvillingene til de er to år på skift, og har vel igrunnen sagt ja til å ha nabobarna 2 dager i uken slik våre barn kan sosialiseres.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 Det er høgskole jeg skal gå på, så det er undervisning fra 10 til 15 hver dag.. De fleste jeg kjenner som har barn, har små babyer så tviler på at de har særlig lyst å passe min lille rakett, hehe.. Men jeg håper skolen er forståelig og at jeg kan jobber hjemmefra 1 dag i uken..
Mammaen til Isak Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Når begynner du på skolen da? Ja snakk med de først, mulig det løser seg vet du
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Hvor bor du? Kanskje noen her inne som kunne trå til og hjelpe til du får full plass?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2009 Bor på Askøy utenfor Bergen. Men jeg har vært smart, skrev på facebook at jeg letet etter dagmamma, og nå har 4 stk meldt sin interesse der:) Så det ser ut som det ordner seg.. Jeg er så fæl til å ta sorgene på forskudd, men herlighet så deilig det er når det da ordner seg:):)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2009 Begynner på skolen 11 januar.. Så jeg har jo 1,5 mnd på meg til å finne ut av det:) Men nå ser det ut til at det ordner seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå