TPH Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Snart 16 uker på vei, og den berømte kulen som skal komme opp over symfysen vil ikke vise seg.. Kan dette bety at livmoren ligger langt bak i ryggen? Blir så frustrert.. :/ Noen andre som har eller har hatt det slik?
twoboys & a girl Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Første gang hadde jeg ikke antydning til mage før jeg var 7-8 mnd på vei. Nå tredje gang har jeg litt mage å jeg er 19 uker. Den kommer nok etterhvert:o)
_Løvemamma_ Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Fallt tilfeldigvis innom her (trykket litt feil) Fram til ca uke 30 så jeg bare ut som jeg hadde spist litt for mye is i sommer. Etter det kom det til gjengjeld ganske fort. Så med mindre du er veldig tynn i utgangspunktet så kan det nok tenkes du må vente en god stund til
SusyQ Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Sist fikk jeg ikke antydning til gravidemage før uke 20. Gleeedet meg til å få tidligere denne gang, men kom først rundt uke 18. (Frem til da ser det bare ut som jeg har vært litt for grådig til middag) Hrmf. Men ska'kke klage. Etter 9 mnd så det ut som jeg hadde svelget en basketball;-)
vero:o) Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 ja jeg er 21 uker...ser bare feit ut hehe....husker ikke hvordan det var sist da men......mange maser om att de har fått mage allerede 12 uker.skjønner ikke det da men....
Linnhost88 Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Magen min "kom" vel når jeg var 18 uker Du kan bare slappe av, den kommer når den kommer
NormaJean Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 hehe, ikke stress;-) forrige gang kom magen(bitteliten kul) rundt uke 20, jeg var veldig slank, 52 kg, men magen syntes ikke noe tidligere allikevel;) Denne gangen så har jo ikke jeg mistet magen helt fra forrige svangerskap, så muskelene gav veldig fort etter og nå er det ganske så synlig, er 17 uker.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Jg er 18 uker og jeg har aldri vært så tynn og slank noen gang! hehe...sist fikk jeg mage de tre siste mnd, så skjer vel nå også...Men veeeeldig fornøyd med den tynne fine kroppen jeg har fått. ( gått ned 10 kg og fortsetter nedover=)...)
Elinlita Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Jeg hadde ikke antydning før jeg var 24 uker jeg. Men de siste tre ukene har den virkelig kommet også
Louse Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 hei! jeg er i uke 21 og venter også på magen min, men kjenner den er litt annerledes på morningen når jeg ligger i sengen. Ellers ser det kun ut som jeg har spist litt for mye... dog lagt seg på rompa Den kommer nok. Og da kommer den vel som et skudd )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå