Gå til innhold

Hvor blir det av magen min? ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 16 uker på vei, og den berømte kulen som skal komme opp over symfysen vil ikke vise seg..

 

Kan dette bety at livmoren ligger langt bak i ryggen?

Blir så frustrert.. :/

 

Noen andre som har eller har hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang hadde jeg ikke antydning til mage før jeg var 7-8 mnd på vei.

 

Nå tredje gang har jeg litt mage å jeg er 19 uker.

 

Den kommer nok etterhvert:o)

Skrevet

Fallt tilfeldigvis innom her (trykket litt feil)

 

Fram til ca uke 30 så jeg bare ut som jeg hadde spist litt for mye is i sommer. Etter det kom det til gjengjeld ganske fort. Så med mindre du er veldig tynn i utgangspunktet så kan det nok tenkes du må vente en god stund til ;)

Skrevet

Sist fikk jeg ikke antydning til gravidemage før uke 20. Gleeedet meg til å få tidligere denne gang, men kom først rundt uke 18. (Frem til da ser det bare ut som jeg har vært litt for grådig til middag) Hrmf. Men ska'kke klage. Etter 9 mnd så det ut som jeg hadde svelget en basketball;-)

Skrevet

ja jeg er 21 uker...ser bare feit ut hehe....husker ikke hvordan det var sist da men......mange maser om att de har fått mage allerede 12 uker.skjønner ikke det da men....

Skrevet

Magen min "kom" vel når jeg var 18 uker :D Du kan bare slappe av, den kommer når den kommer ;)

Skrevet

hehe, ikke stress;-)

forrige gang kom magen(bitteliten kul) rundt uke 20, jeg var veldig slank, 52 kg, men magen syntes ikke noe tidligere allikevel;)

Denne gangen så har jo ikke jeg mistet magen helt fra forrige svangerskap, så muskelene gav veldig fort etter og nå er det ganske så synlig, er 17 uker.

Skrevet

Jg er 18 uker og jeg har aldri vært så tynn og slank noen gang! hehe...sist fikk jeg mage de tre siste mnd, så skjer vel nå også...Men veeeeldig fornøyd med den tynne fine kroppen jeg har fått. ( gått ned 10 kg og fortsetter nedover=)...)

Skrevet

Jeg hadde ikke antydning før jeg var 24 uker jeg. Men de siste tre ukene har den virkelig kommet også ;)

Skrevet

hei!

jeg er i uke 21 og venter også på magen min, men kjenner den er litt annerledes på morningen når jeg ligger i sengen.

Ellers ser det kun ut som jeg har spist litt for mye... dog lagt seg på rompa ;)

 

Den kommer nok. Og da kommer den vel som et skudd :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...