lillebie på`n igjen Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 og i morgen er terminen min - så det passer jo helt perfekt med fødsel i natt ) flere som håper månen skal få fart på sakene? ))
Gullfisk80 Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har også termin i morgen! Ingen tegn til noe som helst, så håper fullmåne gjør susen. Lykke til, jenter!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Jeg er høygravid i dag, og håper ikke jeg får noe 2009-barn, men ønsker dere lykke til, og håper det blir fødsel på alle dere som ønsker det!
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Lykke til ja! Blir spennende og se hvor mange av oss som blir påvirket av denne månen.. He he.. HÅPER jeg er en av de.. Lei av å gå med over 3 cm åpning, vondt i rygg og mens smerter, nedpress og stikkninger i skjeden, vonde og hyppige kynnere... Nå vil vi hilse på jenta vår snart. (tror min kjære er veldig klar for å få meg tilbake i humør.. he he.. Klarer jo nesten ikke sitte.. he he..
ღMaritpusenღ Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Neste fullmåne er 31 desember, og da har jeg termin. Så jeg må nok vente til neste fullmåne (og krysse fingrene for at klokka passerer midnatt før lillegutten kommer ut)..
Trallala* Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 JA jeg er klar!! Termin på torsdag. I natt er det fullmåne og galskapen slippes løs og barn fødes!
Nil Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Termin i går. Så satser på fullmånen! Sist natt var det mye mas så trodde det var starten, men det ga seg igjen... Gleder meg sånn til å se hvem som romsterer slik inne i magen ;-)
Minilille Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Satser på at den hjelper på! Hadde vonde, regelmessige rier fra 0630-12 i dag (helt nede i 5min mellom hver, og de varte opptil 50 sekunder..og måtte puste meg gjennom de). Men nå har det roet seg:( Skal prøve å gå en tur, og se etter månen!
lillebie på`n igjen Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2009 er så kjipt med disse riene som kommer og går... hatt et par runder med de jeg og som har stoppet opp (
Hellobaby Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 Jaaaaa! Jeg har enda 18 dager til termin, så jeg har vel ikke lov til å håper altfor mye! hehe... Har ikke flere tegn på at ting er på gang enn det har vært de siste to-tre ukene, så tviler vel på at noe skjer akkurat i natt da. Men skal aldri si aldri! Blir spennende å se om noen av dere som har termin nå føder i natt/i morgen! :-) lykke til i såfall! :-)))
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 Hvor finner man oversikt over når det er fullmåne? Blir spennede å se hvor mangen som faktisk føder til denne fullmånen da. Lykke til jenter. Jeg har ikke termin før 8 feb så denne fullmånen i natt får ta alle dokker andre med inn i fødsel i stedenfor. Hihi
stasimor0603 Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 nå krysser jeg fingra og tær for deg lillebie, nå synes gullet må komme ut, du får vise magen ut av vinduet, kanskje det kommer til å funke:-):-):-)
Theagullet Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 Har termin 10.12. I natt har jeg ligget med regelmessige KRAFTIGE kynnere hver 3-5 min i flere timer....men det gikk over i dag tidlig. Håper at det kanskje skjer noe i natt da Kanskje samboer kan hjelpe litt... Lykke til alle sammen )
Gjest lillemamsi Skrevet 1. desember 2009 #14 Skrevet 1. desember 2009 Jeg håper på at fullmånen kan virke inn litt Er 4 dager på overtid :/
curly sue Skrevet 1. desember 2009 #15 Skrevet 1. desember 2009 jeg lever i håpet etter to netter med rier, er jeg temmelig klar for litt action!
Bomsedeisi Skrevet 1. desember 2009 #16 Skrevet 1. desember 2009 Ja nå er vel vi alle fødeklare damer veldig klar for fødsel :-) Jeg ønker virkelig fødsel de nærmeste timene, men desverre ingen tegn :-( Men hvem vet, kanskje det er stille før stormen :-D
mirremamma Skrevet 1. desember 2009 #17 Skrevet 1. desember 2009 jaaaaaaaaaaa jeg er klar til å føde og håper og krysser d som krysses kan for at noe skal skje i natt har termin 9.des, så d er 8 dager til i dag =) sist fikk jeg 5 dager før termin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå