Gå til innhold

Hvilke farger kler dere barna deres mest i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det rosa, lilla, brun og rosa. Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er snart 11 mnd, og jeg har omtrent bare kledd han i lyseblått til nå. Syns de blir så voksne i mørke farger. Gutten min er også mørk i håret så kler lyseblått veldig godt. Den siste tiden har jeg imidlertid kjøpt både brunt og mørkeblått til han. Har ikke kledd han noe særlig i dongeri heller, men har begynt å bruke mer av det også nå.

Skrevet

Gutten min har mørkt hår og gyllen hud, og mørk blå og lignende får ham til å se ut som et spøkelse. Mye gutteklær vi ikke kan bruke, så jeg ender med krem, beige, brun, orange, oliven.... Knallgrønn og knallgul er kjempefint på sommeren når han ser ut som en liten neger:)

Skrevet

7 åringen (gutt) elsker rødt og svart, så blir mye det, men også blått og grønt.

Gutten på 5 år kler bedre blått og grønt, gjerne litt brunt også, så bruker mye det på ham, men også litt rødt og sort etter broren, og noe orange.

2 åringen er mye det samme som 5 åringen.

Vesla på 3 mnd har mye klær i hvit, lilla og rosa og bitte litt i rødt og brunt. Ser hun kler hvit, lilla og rødt best foreløpig, men rosa kommer seg på henne det også ;-)

Skrevet

her går det nok mest i rosa, litt lilla, litt brunt, litt hvitt og litt svart

Skrevet

Rosa. Nei mamma ikke den, jeg vil ha den som er rooooosa. Man skal velge sine kamper :-)

Skrevet

har en sønn på 3 år,og han har vokst opp i brunt,oransj og grønnt for det meste,farger han kler veldig godt.nå når han er blirr større er det blit litt grått og litt blått,og noen ganger rødt.han kler egentlig det meste!

Skrevet

Mine barn kles i blått, grått, oransj, rødt og svart..

Den elsdte velger i en viss grad sine egne klær.

Skrevet

Jenta mi bruker mye brunt,lilla,rosa,hvitt

Skrevet

Nå har jeg fire gutter i alderen 4 mnd. til 7 år. Felles farger er grå, sjokoladebrun, mosegrønt, rødt, lys og petroliumsblå. Eldstemann vil helst ha grått, sort og striper.

Skrevet

Jente 20 mnd: Rosa, lilla, brunt, mørkeblått, hvitt, rødt:)

Går mest i rosa og brunt da:)

Skrevet

Mye rosa og hvitt. Hun er helt nydelig i blått, men da tror alle hun er en gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...