Gå til innhold

Hvor mye gir dere til foreldrene deres til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ca 500 kr. Tenker på at vi er 4 stk og de er to. Synes dere det er lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir rundt 400 til hver, evt 7-800 kr hvis vi kjøper noe til de sammen -sånn i gjennomsnitt.

Vi følger ikke slavisk "prisen" som er satt, men det er nok rundt der:-).

Har fem foreldre oss i mellom...

Skrevet

Foreldrene mine er sammen, vi kjøper for mellom 500 og 1000 til dem, fra meg og mannen, og en liten symbolsk ting fra barna.

Faren til mannen er enkemann, vi holder oss på samme prisnivå til ham alene, som vi gjør til mine foreldre...

Skrevet

Legger noen friske blomster på grava deres.

Skrevet

Manne er en av tre søsken som ofte spleiser, så da bruker 500-700 kr hver, jeg er alene om å gi til mamma og samboeren hennes, så da bruker jeg ca 800-1000 kr, vi er heldigvis enige i at det er rettferdig å gjøre det slik (mannen og jeg altså).

Skrevet

til mine foreldre og søsken bruker jeg ca 500 kr på hver. Men det kan variere litt, men i år lir det litt mindre gaver da vi venter baby rett etter jul å må ut med en del utgifter, pluss at komfyren vår gikk til faens og vi måtte ha nye vinterdekk. Så da blir det jo endel ekstra utgifter den her mnd. Men, det er jo uansett tanken bak som teller.

God jul

Skrevet

Til pappa gir jeg for ca 400 kr. Til mamma og mannen hennes blir det også ca 400 kr, så kjøper jeg som regel noe ekstra bare til mamma i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...