Abracadabra Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 må le litt av meg selv...men jeg husker ALDRI hvilken pupp lillemor fikk av sist!!! jeg forsøkte å ha strikk rundt håndleddet, men husket jo aldri å flytte på den dumme strikken heller, hehe...mannen bare ler av meg.. så fant jeg en app på iPod touch'en som heter BabyFeed, hurra! og den registrerer tidspunktet for mating, og om det var høyre eller venstre. uvurderlig hjelp for denne distré moren. skjønt faren ler like mye fremdeles, for hver gang lilemor skal ha mat løper jeg rundt og leter etter iPod i tillegg til gulpeklut, ammepute og en halvliter vann, hihi!
Gjest eelis+pepperkakemannen! Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Amming er et prosjekt! Jeg glemmer bestandig gulpeklut og drikkeflaske, og husker aldri hvilken pupp jeg gav fra sist. Jeg prøvde med sikkerhetsnål på bh-en, men jeg glemte bestandig å bytte side, og jeg husket aldri om jeg skulle gi fra den sida sikkerhetsnåla var på, eller om det var den sida jeg brukte sist ;-) Nå har det heldigvis blitt sånn at den tomme puppen er myye mindre enn den fulle, så jeg klarer å se hvilken pupp jeg brukte sist, hehehe.
septbaby09 Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 He he, godt vi er flere hehe. Glemmer det jeg også, og tidspunkter hehe, går helt i surr, blander tidspunkter fra i går med idag osv. Å ikke minst gulpeklut og vannflaske, hehe. Så her blir det mange våte bodyer siden han er så glupsk at det spruter overalt hehe
Abracadabra Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 det kjekkeste er at jeg nå kan se at hun begynner å stabilisere seg mht mating om natten i hvert fall...for jeg kan se at hun spiste kl 2333, 0430, og 0741 i natt. så jeg får faktisk litt mer sammenhengende søvn etterhvert! det høres teit ut, men jeg synes det er kjekt å kunne se det "svart på hvitt", hehe - jeg er så ute av det om natten at jeg kunne vært våken en gang eller ingen, og ikke visst forskjell, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå