Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Her har jeg 2 eller 3 til hver av de. Litt lite, men kommer gjerne mer til jul. ;o) Dere andre? Hva synes dere er nok?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har vel fem ull-undertøy sett, men noen som bare akkurat passer, og noen jeg har kjøpt store, synes det er greit å ha litt å gå på, må jo kjøpe de størrelsene senere likevel... Bruker dem ofte som pysj også, så da går det jo en del:) Har i tillegg tre ull-fleece som han har under dressen, eller bruker som joggedress m.m.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Til han som går på skolen har jeg 5 sett, et på skolen, et på sfo og tre sett hjemme. Til han som går i bhg. har jeg 4 sett til. Et sett i bhg (til skift) og 3 sett hjemme.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 3 til 7 åringen, 0 til de andre. Akkurat passe :-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 2 pluss noen som er fra fjoråret. Litt slitte og sånn. Men to som vi bytter på å ha med i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå