Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil dere si er maks alder for å kalled ung mor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For 20 år siden ville jeg sagt under 21 år, pr. i dag ville jeg sagt under 25 år:-)

Skrevet

Under 25:) Er selv 24 og har 2 barn, så jeg ser på meg selv som ung mor:) Jentene mine er 16mnd og 3,5år:)

Skrevet

Jeg var 23år og er litt usikker. Kanskje noen ganger følese som ung mor. Men iforhold til noen på inge mødre føler jeg meg ikke særlig ung.

Skrevet

Under 18 er (for) ung mor og mellom 18 og 20 litt ung synes jeg.

Fra 20 og oppover vil jeg si er helt vanlig.

Skrevet

Fra 21 og under kanskje.

Jeg var selv 21 1/2 når jeg ble mamma og følte meg ikke spesielt som en ung mor.

Skrevet

22-23 år for første barnet. Jeg følte meg relativt ung i hvertfall når jeg fikk min første (21 år), men ikke veldig ung. Da følte jeg meg nesten emr ung når jeg fikk nr 3 som 26 åring eller nr 4 som 28 åring, folk reagerte mye, mye mer på det enn at jeg ble mamma i en alder av 21 år ;-)

Skrevet

fra en 20 år og oppover syntes jeg ikke man er ung mor.. selvfølgelig man er jo ikke gammel, man er jo ung men syntes ikke man er en ungmor.. men det kan jo hende at jeg føler det fordi jeg selv bare var nesten 17 når jeg ble mamma. og blir 2barnsmor ca 2mnd før jeg blir 20..

Skrevet

Jeg tenker at en er ung når første barnet kommer mellom 18-23, men i følge gjennomsnittet er jo alt før 25 tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...