Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 hørte om en dame som hadde kalt ungen sin det og jeg synes det var grusomt!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Tja, uvanlig, jeg heller mot tøft, men ikke veldig pent...
Neverstill Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 sønnen til venninnen min heter det. jeg lo første gang jeg hørte det, men begynner å venne meg til det, selv om jeg ikke synes det er vakkert,men gutten er jo kjempe søt da så
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Høres ut som navnet på et kjæledyr. Var det ikke det eselet i Kardemommeby het da?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 teit og sært. Men navnet skjemmer ingen.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Kjenner en gutt på ti som heter det,så da blir det ikke så rart,bestefaren til min mann het også det,men det skal være sagt at han var så gammel at han var død da mannen min kom til
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Trist at det nå nesten er fritt fram hva man kan kalle barna sine. Det blir en plage for dem seinere, bare fordi foreldrene skal være så "kule" og fordømt oppfinnsomme.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 Men silius er et kjempegammelt navn og slett ikke er noe moderne og nytt navn altså...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 Nei, ingen navn er nye i den forstand. Men de framstår som nye når de ikke har vært i nevneverdig bruk på mange år.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 håper han ikke blir feit for da kommer han såååå til å bli kaldt "silo"
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 Blir litt silly på engelsk, but by all means..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #14 Skrevet 1. desember 2009 Valg av den typen navn forteller bare én ting: foreldrene er umodne og uten tanke på barnets beste i valg av navn.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #16 Skrevet 1. desember 2009 minner om sirius black fra harry potter...
Kleint Skrevet 1. desember 2009 #17 Skrevet 1. desember 2009 Forferdelig navn, høres ut som et kattenavn. Enkelte ganger er det trist at unger ikke får velge sine egne navn.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #18 Skrevet 1. desember 2009 Jeg syntes det var et veldig fint navn, jeg. Aldri hørt det før..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #19 Skrevet 1. desember 2009 JA, mamman til ARON! I enkelte tilfeller burde barna få velge navn selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå