simsalabima Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Er 23+1 i dag, og har akurat vært på kontroll hos jordmor. Symfysemålet mitt ligger under normalen men like over det grønne feltet. Lå på 19,5 cm i dag. Og jordmor ble bekymret, og jeg ble redd! Har en måling tidligere i uke 13 og da lå det over normalen. Har jeg grunn til å være redd? Noen andre som har det likt? Jeg er nå redd for at babyen får for lite næring og at det er noe galt med morkake eller navlestreng... I tillegg klaget jordmor over at jeg har lagt på meg for mye. Har lagt på meg 2,5kg på en mnd, og ligger nå på 71 kg. Startvekten var 61kg. Jeg ble ganske lei meg. Jeg liker henne ikke, og har lyst å gå resten av kontrollene mine hos legen. Jeg la på meg 22 kg i forrige svangerskap, men de gikk bort igjen ganske kjapt etter fødselen. Men jenta mi lå da på streken på symfysemål hver måling..
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 så lenge det vokser, så skal det da ikke være noe problem... en jordmor skal da hjelpe og være oppmuntrene... hadde nok byttet om det var mulig... hun hørtes rar ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå