Gå til innhold

Guttene mine går i basebarnehage..ang julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å gi konfekt til de ansatte til jul, men det sier seg selv at jeg ikke kan gi til alle de voksne. Tenkte derfor kun å gi til de 4 voksne på gruppen hans? det må vel være ok? det er jo andre voksne på avdelingen deres men tenkte å gi kun til de på gruppa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt greit!:)

Hos oss er de 7 til sammen, så da tenkte jeg å gi alle en liten ting.

Skrevet

(vet ikke hva basebhg. er.) Men jeg kjøper også konfekt til de ansatte.

Kjøper en stor (1kg) Kong Haakon og ber de sette den på pauserommet så kan alle forsyne seg:-)

Skrevet

hva er dette med julegave til personalet egentlig? er det ikke bedre og gi noe til barnehagen da?

Skrevet

Vi gir en hilsen til alle som de kan sette fram på pauserommet.

Skrevet

Synes de ansatte fortjener en liten oppmerksomhet jeg!! Selv om de får lønn for det er det ingen som sier at de bør være så herlige som de er allikevel. Er så fornøyd med bhg! Og er det noen som fortjener en oppmerksomhet, er det jaggu de synes jeg.

At de tar så godt vare på det kjæreste jeg har, er svært betydningsfullt for meg!

Å gi noe til pauserommet er jo også en fin ting å gjøre da:)

Skrevet

Har dere ikke noen foreldrerepresentanter som samler inn til noe felles til alle de ansatte fra alle foreldrene..? Det har vi hos oss. Jeg synes det blir litt feil når noen kjøper uten å høre med de andre...

Skrevet

Jeg kjøper konfekt til de to avdelingene mine barn går i:) Så kan eskene settes på pauserommet;)

Skrevet

nei slikt har vi ikke i bhg våres..vil gjerne gi noe..de er så flinke med minstemann...men det trenger ikke være konfekt selvsagt..tar gjerne imot andre tips

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hva med å kjøpe noen leker til barnehagen?

I barnehagen til toåringen min har de togbane, men bare to tog. Har tenkt at nye tog kunne vært fint for ungene. Konfelt blir det nok av i jula.

Skrevet

ja det var smart...men aner ikke om de trenger noe...syns det er litt flaut å spørre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...