Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hvorfor må de leve sitt eget liv?? Noen spriker ene veien, noen den andre. Noen peker rett ned, nesten inn i øynene. Prøver fortvilt å forme dem med vippetang og mascara men blir aldri fornøyd. Ser mange jenter som ser ut som øyevippene deres alltid er perfekt. Noen ganger så oppfører de på det ene øyet seg mens de andre skulle vært barbert bort... Åååå...frustrert.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Ikke klag, jeg har nesten ikke øyevipper p.g.a eksem og allergi. Vær glad du har øyevipper i det minste.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Ja jeg vil jo heller strides med dem enn å være uten. Men er så lei av å ha bad-hair day hver dag! Hi
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Jeg er visst en av dem som stryker på et lag mascara, og har et lag med tette, lange, buede øyenvipper:) Bra du minnet meg på en ting jeg kan være fornøyd med... Men kan du ikke sette på et par punktvipper akkurat der det trengs?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Huff, høres plagsomt ut :/ Selv har jeg øyenvipper som klør! Ofte detter mange av, og når de vokser ut igjen klør det.. Er et helvetes mas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå