♥♥Tutta♥♥ Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Har ikke feber asså (kun feberfølelse), men er potte tett, vondt i bihulene, halsen, ørene og går rundt å føler at det er hakket før jeg besvimer, ved minste lille anstrengelse. Uff.. Babyen er også mindre aktiv nå son jeg er dårlig, flere med samme erfaring? Er sykemeldt fra før og har ei lita jente på 10 mnd hjemme som trenger sitt av, stell, lek, kos og OPPMERKSOMHET (helst hele tiden, hehe). Ellers er hun jo høyt og lavt, så må virkelig ha øyner i bakhodet. Passer skikkelig dårlig og være syk merker jeg.. Men det passer oss dårlig alltid, uansett. haha.
_Løvemamma_ Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Høres ikke gøy ut i det heletatt. God bedring!
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2009 Takk for det. Nei, er kjedelig detta!!!
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Uff, jeg fikk bihulbetennelse påvist for en uke siden og hadde da vert forkjølet en ukes tid. Nå er jeg endelig på beina igjen. (greit iogmed jeg er i uke 38) Legen ga meg pencelin da han sa at det og føde med bihulbetennelse ikke var noe han undte noen.. (he he ser den altså) Så nå er det deilig og være ferdig med medesiner og vondt. Nyter og være frisk! Merket at jenta i magen var litt roligere den ene dagen. Men det kan like gjerne være at hun hadde en rolig dag. ) Ønsker deg god bedring og du, ta deg en tur til legen. Vet jo ikke hvor langt du er på vei men tenk om fødsel hadde startet? Greit og kanskje ta en sjekk og eventulet få noen medisiner? Jeg har ikke noen barn fra før så hr bare hatt meg og tenke på. Derfor tenker jeg på deg nå. Uff, ikke lett og være 100% mamma når en helst bare vil være under dyna...
Let's hear it for the boys! Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Ja, jeg er syk. Eller sykish, ihvertfall. Føler jeg har feber, men har det ikke. Utrolig svimmel hele tiden. Sitter og svaier i skrivende stund. Både tett og snørrete. Heldigvis er det en mnd til termin, så trenger ikke å bekymre meg for fødsel oppi dette her
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Usj, det er ikke noe godt, nei... Sitter her selv med bihulebetennelse og halsbetennelse og føler meg ganske vattert i hodet;) Skulle hatt siste dag på jobb idag før permstart i morra, men ble istedet en tidlig permstart. Også er det knallfint vær ute!! Sol, snø og kaldt! Jeg vil ut!! Hehe... 2-åringen er tilbake i bhg idag etter å ha vært syk ei uke, så jeg får iallfall slappet av her hjemme sammen med bikkja;) Håper dette gir seg snart og at det ikke blir mer sykdom fram mot og over jul og nyttår;) God bedring alle sammen!
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2009 JA!!! God bedring til dokker andre også Jeg har maaangen uker igjen enda, så er vel ikke så veldig fare for fødsel oppi dette nei. Er bare 30+3 enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå