Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Det er en del.. Men av sånne ting du tenker på, er det en del.. Han tok meg med engang på førførpremiere på en film.. Det var stas.. (men det var i regi av jobben) Vi dro til London en uke, det var veldig stas for meg som ikke har vært der før, og den beste opplevlesen jeg og han hadde sammen. Vi har vært en del på show som Raske menn, Kristian Valen og slikt.. Det beste er vel å finne ut hva din liker, altså, om han er fan av Manchester United\Liverpool Etc så hadde han sikkert elsket at du gav han en tur dit.. Og da er det jo tid til kjæresting også.. Da får dem se garderobene, osv.. Er han glad i å reise, så kan det jo være en ide å gi han en tur en plass.. Og så finne ut sammen hva dere vil gjøre der.. Er jo kos det og.. Vi brukte tiden fra jul til februar på å finne ut hva vi måtte se i London, og hva vi ville se.. Skikkelig kos..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Vi hadde hatt et stritt og hardt år med mye sykdom, dødsfall og husbygging. Mannen min var fullstendig utslått, stakkar, så jeg booket billetter til Praha og la de i en konvolutt som jeg satt en nisse oppå til julaften. Nissen holdt det lengste kjærlighetsbrevet jeg noensinne har skrevet, hvor jeg roste han for den fantastiske mannen han var (og er!) i den tiden vi hadde hatt sammen. Tilslutt i brevet ba jeg han lette på rompa til nissen. Maken til reaksjon har jeg aldri sett :-)! Han strigråt og skjønte ikke hvordan vi skulle få dette til. Jeg hadde ordnet alt med barnepike og det praktiske, så det eneste han trengte å gjøre var å bli med Det er den beste weekenden noensinne! Helt fantastisk og absolutt å anbefale
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 reising! det er den aller beste gaven synes jeg!
Chupa chups Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Mange reiser som har vært store opplevelser. Den koseligste opplevelsen i det siste var å dra på et høyfjellshotell, der alt var inkludert. De hadde spa og et stort velværebasseng, all mat var inkludert og vi fikk et stort familierom (gutten vår var med). Dessuten var det masse å se og gjøre rundt hotellet (ikke at vi gjorde så mye, vi likte bassenget så godt). Den perfekte helgen spør du meg
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 ikke den beste gaven syntes jeg da, men siden tema kom inn på reising ville jeg bare dele dette med dere... jeg fikk tur til riga alene i 30 års gave av samboeren min. Jeg var så sint og så skuffet....! Han mente jeg trengte en tur alene for å slappe av.... Da pga en venninne gav meg et tips (vi drakk og feiret hennes dag i forkant og hun hadde fått i gave en reise) om at jeg kunne bare vente på gaven min ( som jeg da antok var en reise der BEGGE kunne reise.) Men neida jeg fikk tur, alene. KJøpte hotell rom selv.... syntes det var pinlig og flaut. Og turen var grei, fikk kjøpt masse julegaver (ingenting itl mannen) og savnet satt stort i hjertet og tankene mine hele helgen...!! fikk et nytt perspektiv på tingene, men kjipt å være alene og ikke dele et måltid eller et glass vin med sin elskede.... jaja, jeg ville bare dele min "kjipe" opplevelse. Regner ikke med du hadde en slik gave å gi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå