Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Det er så vondt i rumpehullet for å si det rett ut!! Kjennes ut som forstoppelse men det er ikke noe der. Bare et trykk, innimellom så gjør det så vondt at jeg ikke klarer å stå.. Ikke kjent noe utveldig, men kansje det er innveldige?? Noen som kan fortelle meg hvordan jeg finner ut om det er hemorider og hva jeg eventuellt kan gjøre for å få slutt på det som gjør så vondt
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Det kan høres ut som det ja. Prøv å smøre med alcos anal, den hjelper også mot andre endetarmsplager.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Noe jeg kan gjøre i nøden der jeg er nødt til å sitte stille!? Det er så vondt at jeg bare sitter å vrikker på meg.. Noe som kan ¨lette trykket¨ en liten stund, hvertfall til dagen er over. Kan ikke bare gå fordi jeg har hemorider..?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Har hørt at isbiter, eller veldig kaldt vann får dem til å trekke seg sammen og dermed gjøre mindre vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå