Tante Blås Squaw Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Vi venter tredjemann, termin er første august! )
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 ååå - så hærlig!! Utrolig deilig følelese å finne ut. Gratulerer så mye
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Gratulerer så masse :-)
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Grattis - da har vi termin på samme dag
Tante Blås Squaw Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2009 Tusen takk alle sammen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå