Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 jeg synes nå Jomfru Maria hadde lidd nok for oss allerede. Ridende rundt på et esel med rier. Banke på fremmede dører mens du holder på å føde. Få barnet ditt i en stall i desebmber uten oppvarming. Masse barselbesøk av ukjente personer. Og hva har de med seg, gull røkelse og myrra?!?! Ikke en liten muffin engang. Nei etter at jeg har født har jeg nå fått mye mer medfølelse med den stakkars jomfruen. Hva er vel noen timer på korset?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 hehe... jeg tar heller en fødsel i en stall (som høyst sansynlig ikke var i desember og i et langt varmere land en her) en å henge på et kors altså. men sånn helt personlig så syns jeg vi får litt overdrevent mye straff bare fordi to personer spiste en frukt. greit nok at han skal bevise at satan ikke er spesielt god til å styre, men det får være måte på.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Det var nå ikke hvilken som helst frukt da, det var frukt fra kunnskapens tre. Og kunnskap er diktatorers undergang, det vet vi jo alle. Så jeg skjønner at Gud ble sint.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 sånn sett er det ironisk - ut i fra hans ståsted - at det er de med minst utdanning og kunnskap i verden som skal ha det værst.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 ironisk... syns vel det likner mere på en syk sans for humor
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 sånn sett kan vi jo si at vi passer godt i hans avbilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå