Bunnies by night Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Klarer ALDRI å legge posten min i postboksen vår... legger det heller i naboens postboks... selv om navnet mitt er TYDELIG merket på boksen... Har nå klaget 11 ganger siden i høst. Og fremdeles er jeg fullstendig avhengig av at naboen gir meg posten min - siden det legges i hennes postboks. Vi har etternavn som har samme de samme tre bokstavene i starten av navnet.... men allikevel. Å kunne lese bør vel være en grunnleggende kunnskap for en postmann!? Bare litt morgengruff fra meg...
Mammaen til Isak Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Heng en lapp på naboens postkasse: Neeei, posten til .... ..... skal ikke ned her!!! ) Huff skjønner du er irritert..postmannen her vi bor er en helt udugelig mann. Vi har klaget til posten så mange ganger. Posten kommer nesten to uker etter at den er skrevet ut osv..vi sjekket opp med ulike avsendere før vi klaget da selvf.. Men posten norge skylder på postmannen. Det gjelder ikke bare oss, post blir borte også..fler rundt her som klager over brev som aldri kommer osv. Men nok om det! Er du hjemme på dagtid? Da hadde jeg ofret noen dager på å gå ut når posten kommer å fortalt han dette, helt til han har skjønt poenget!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Postmannen vår la bare sånne småpakker på trappa han. Siden postkassen er låst. Men, trappa er ikke bare vår, postkassa er låst fordi det er hospits rett ved siden av og det går bare ikke an å legge fra seg pakker fordi man ikke gidder skrive hentelapp! Klaga til posten med noen velvalgte stikkord som "manglende tillit" osv og problemet løste seg kjapt, he he:)
Bunnies by night Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2009 Ja - her må det settes inn tiltak som innebærer noe mer enn bare vanlig klage... siden både jeg og nabo har klagd ca ørten ganger til sammen... At det er mulig! Jajja - jeg kan i det minste trøste meg med at vi er flere i samme båt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå