ApriIbaby Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 *trenger inspirasjon* Han ønsker seg bare urealistiaske ting......et romskip han kan fly til månen med på ordentlig etc....
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Mamma27: Det fikk jeg også til jul en gang, og jeg var såååå glad!!! )) Jeg har heller ikke peiling.. huff... det er trist vettu! Men, synes det går over all rimelighet hvis min snart 4 åring skal få DS for eksempel.
Verbena Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Bakugan! Ben10 stæsj Star wars stæsj (burde jo passe perfekt til en gutt som vil ha et romskip han kan fly til månen med) Lego er alltid en hit! her får 4åringen og storebror på nesten 6år skøyter, sånn justerbare så de varer lengere enn de vanlige!
ApriIbaby Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2009 verbena: Hvor kjøper du de skøytene? Han har Nintendo og blir frustert av lege ( tåler dårlig lek)
Verbena Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Intersport. http://www.intersport.no/Product/527261%28BC_5%29/frost-softsk%C3%B8yte-/ De har også på G-sport og obs sporten. 599kr pr par. Obs hadde også en billigere type, værtfall forrige uke, til 299kr. tror jeg det var. Til å med min utålmodige apekatt som blir sint etter 30sekunder prøving av nye ting, hadde tålmodighet til å prøve å gå på skøyter med barnehagen i vår. Og siden har de ønsket seg skøyter begge to!
ApriIbaby Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2009 Var de på obs regulerbare og? I såfall skal jeg jammen dra bort nå...
Ksenia & Anjem Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 er veldig enig med deg der juletipp,) mine får ikke nintendo osv..har prøvd å roe ned litt i år, jeg vil ikke at de skal forvente å få slike sykt dyre ting til jul..dessuten hadde 5åringen min mast om å få spille hele tiden. noe han ikke får..vil heller kjøpe leker som han kan "leke" med
ApriIbaby Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2009 Takk for tips. Nå er de i hus!
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 Playmo Sirkus fikk vår gutt til 4års dagen, og han elsker det! Ønsker seg ekstra deler til jul nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå