Gjest Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article3399364.ece Eller? For meg er det ingen krise om jeg ikke kan dra til Thailand eller norsk potet tar over for ris.
Gjest sug lut Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Problemet er kanskje at de som lettest avfinner seg med det er de som bidrar minst til problemet uansett... og de som er verst har penger til å betale det det koster å fortsette å være svin.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Jo, faktisk har jeg bidratt sinnsykt selv pga mye reising i jobben. Hadde flyturer blitt dyrt hadde vi tatt diskusjonene via videotlf i stedet, men slik det er i dag er det alt for billig med reising.
Gjest sug lut Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Det er et veldig godt poeng. Det er jo mange møter som egentlig burde vært gjort på email i de fleste bedrifter, møter som bare pudrer egoet til ca 1% av de som er pålagt å være tilstede, uten at verden går noe framover av den grunn. Fjernmøter pr videotlf ville antakelig også gjort de 99% en tjeneste i form av mindre bortkasta tid.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Det er det jeg mener ogsaa. Kanskje jeg skal starte et privat korstog mot tjenestereiser med miljoe som alibi.
Gjest sug lut Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Tjenestereiser suger rompe. Jeg kan godt gå i fakkeltoget ditt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Denne støtter jeg. Seff er det gøy å fly til UK for 50 kr, men det føles helt feil. Min mor som jobber i statens vegvesen sier at budjettet deres til reising er dobbelt så stort som det de bygger vei for. Men det skyldes delvis sentralisering av regioner, som at hele midtnorge styres fra et sted utenfor Molde der ingen bor.. Hurra for distriktspolitikk.. Hun er i snitt hjemme to dager i uka, resten er hun mellom Tromsø og Oslo..
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Vilt. Jeg trodde jeg reiste mye (ca 40 dager per aar). Jeg husker jeg ble superdeppa en gang jeg tok en test som ga deg ditt karbon-avtrykk. Fjernet jeg tjenestereisene var jeg superflink og blant de flinkeste i landet til aa spare ressurser ... inkludert tjenestereisene var jeg versting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå