Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Er det noen som vet om det er mulig å få en duotest for oss som er rett under 38? Og evt hvor? På sørlandet? Hilsen Bekymret førstegangsmamma
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg fikk duotest. Er 21.. Annengangs. Har ekstremt fødselsangst, og hvis jeg skulle født et barn som ikke hadde vært friskt, hadde jeg rett og slett ikke klart å fullføre svangerskapet. På St.Olavs fikk jeg det + en UL.. Du må bare snakke med legen din eller jordmor, så h*n får henvist deg!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Jeg fikk også duo-test er 25 og har epilepsi derfor fikk jeg en henvisning til ullevål til blodprøve og ul. Fikk også noe som heter organrettet ul hvor de titter over alle organene til babyen. (hun som ligger i magen min var heldigvis frisk. (men, du må snakke med jordmor/lege det er de som bestemmer om du er i fare sonen og kan få det. Lykke til. Husk at dette er noe de gjør tidlig i svangerskapet så vis du vil ha det lønner det seg og være tidlig ute. Tror 13+6 er fristen vis jeg husker riktig. Er en stund siden jeg fikk tatt den. (halvt år)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har tatt duotesten ved begge mine svangerskap. Var under 30. Fikk dette gjort ved St. Olavs Hospital. Jeg hadde ikke bedt om det, men ble satt opp til det av fødselslegen min. Følte ikke selv at jeg hadde noe behov for den testen, men ettersom jeg hadde risikosvangerskap ville de ta den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå