Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter innom fra 1.trimester for å finne ut om de vonde, harde og ekstremt tunge puppene kommer til å bli bedre en eller annen gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det varierer litt, men for meg og flere andre har det i alle fall blitt bedre fra uke 15-16.

 

Skrevet

jeg er i uke 21 og har enda ømme pupper innimellom. så det varierer veldig!

Skrevet

hadde ikke ømme pupper etter 1.trimester... har ikke hatt det siden da... men råmelk kom i uke 16... er nå 27 uker

Skrevet

Hos meg ble det borte for et par uker siden. Er 13+5 nå...:)

Skrevet

Dette er fra person til person. Mine 2 første hadde jeg ømme bryster fram til ca uke 16. Nr 3 var det fram og tilbake med. Hadde det den første tiden, så kunne det mindre en periode før det bygget seg opp igjen. På nr 4 nå, har jeg ikke ømme bryster i det hele tatt.

Skrevet

jeg er 20+5, har fortsatt øme bryst, men ikke så ømme som i 1 trimester..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...