meg83 Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Titter innom fra 1.trimester for å finne ut om de vonde, harde og ekstremt tunge puppene kommer til å bli bedre en eller annen gang?
Nikki 75 Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Tror det varierer litt, men for meg og flere andre har det i alle fall blitt bedre fra uke 15-16.
MammaMø med to små Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 jeg er i uke 21 og har enda ømme pupper innimellom. så det varierer veldig!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 hadde ikke ømme pupper etter 1.trimester... har ikke hatt det siden da... men råmelk kom i uke 16... er nå 27 uker
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Hos meg ble det borte for et par uker siden. Er 13+5 nå...
Erlinda Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Dette er fra person til person. Mine 2 første hadde jeg ømme bryster fram til ca uke 16. Nr 3 var det fram og tilbake med. Hadde det den første tiden, så kunne det mindre en periode før det bygget seg opp igjen. På nr 4 nå, har jeg ikke ømme bryster i det hele tatt.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 jeg er 20+5, har fortsatt øme bryst, men ikke så ømme som i 1 trimester..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå