Gjest irismor Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Kurv med pålegg, småkaker, te, kaffe, frukt, sjokolade....
flypapir Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Varmeteppe til å ha i senga, et teppe med varme i (gikk reklame på tv for noen uker siden), bilde av oldebarna evt andre artikler med bilder (kalender, kopp osv), en flaske bailys.... Dette er hvertfall ting jeg vet at min bestemor på 83 blir glad for
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Pute med bilde av oldebarna på. Jeg kan fikse;o)))
Himmel og hav Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Abbonement på et koselig blad, f. eks Familien. En god likør eller konjakk Bøker, enten hun liker romaner, lokalhistorie eller franske viner så finnes det masse flott å velge i. trøyer i ull og silke, deilig å ha på seg og de finnes med blonder som er "damete" nok til å ha under kjoler og bluser. strikkejakke ullsokker/ tøfler
camilla^ Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Vi har kjøpt sjokolade og fylt i forskjellige ting. Hun måtte alltid ha sjokolade til kaffen, så passet perfekt for henne. Kjøpte ett år nytt fuglebrett og slike til å henge meiseboller på. Hun matet alltid fuglene og så på de fra vinduet hele dagen. Bailys falt i smak. Bilder og ting ungene hadde laget var alltid en slager og hun fikk aldri for mye. De siste årene har jeg bakt hjemmebakte julekaker til henne siden hun ikke klarte å bake mer. Og noen ganger gitt det i gave når jeg ikke har funnet på noe annet. Meg og min søster pleide samkjære gavene litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå