Gå til innhold

hvor mye kan jeg ta for min wii?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte og selge min 2 år gammle Nintendo WII med ca 15 spill, wii fit, golfkølle, fiskestang,tennisracket,balltre,2 pistoler og 2 sett med kontroller...

Siden det er så mange som har meninger om priser på FINN.no

Så tenkte jeg å høre hva dere synes er en OK pris for dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å kjøpe wii, men har ikke peiling på hvor mye du kan ta for den

Skrevet

glemte å få med at jeg har også 2 gitarer til gitar hero :)

HI

Skrevet

Ååå det har jeg også lyst på:) Det var jeg som var anonym over her. Kjøper gjerne alt hvis prisen passer:)

Skrevet

+ 2 ratt til mario cart :)

HI

Skrevet

1500?? Bare den wii fit matta kosta jo 1000 kr, å alle spillene kosta 300-500 kr pr stykk?? Gitarene kosta 400 stykke....

Skrevet

Jeg ville tatt 3000, om kontroller og spill er i orden, og ikke noe er deffekt.

Skrevet

En splitter ny koster ca 16-1700. Halv pris av dette er max.

Skrevet

Du kan ikke bli rik av å selge brukt! :o)

Selvom du har masse som følger med, må du nok legge deg på under halv pris for hele pakka...Så da får du bare regne :)

Skrevet

ja, for bare maskina ja, men alt det andre må man kjøpe utenom!

Skrevet

Ja, nettopp!! Da kan hun nok få ca 3000,-

Skrevet

Kan ikke ta halv pris når den er 2 år gammel. Den koster 1700 ny

Skrevet

Såg en ny Wii nå på obs til ca 1500.. og spillene er stadig på tilbud må dere huske. Så jeg ville ikke tatt mer enn maks 2500, det er tross alt 2 år gammelt!!

Skrevet

Visst dere ser alt av tilbehør hun har, kan du fint ta 2500, kanskje 3000. Det ER halv pris.

Skrevet

Ny wii koster ca 1500. Du kan kanskje få ca 1/3 av prisen for en to år gammel en, dersom den er i tipp topp stand. Spillene koster omtrent et par hundringser nye, og alt det andre vet jeg ikke. Om du sier 2000 for alt sammen kan det kanskje gå. En annen sak er om du finner noen som vil kjøpe alt samlet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...