2søtesmåh Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hvordan gikk "test-turen" på 36km? Gikk det bra eller? Om du fullførte den joggende hele veien greier du alltids å skvise ut 5-6 km til av bena vil jeg tro. Du er kanskej på vei til Hawaii du nå, eller snart ihvertfall? Jeg hat hatt et skikkelig "draw-back" ang formen og trening siste månedene...Vært forkjøla siden siste del av september og midt inni hadde jeg 4 dager med over 39 i feber og kroppsverk, før jeg gikk over til "vanlig forkjølslse" igjen..Har ikke vært spes syk, men hatt 05-1 grad i forhøyet kroppstemperatur hele tiden (bortsett fra da jeg lå med nesten 40) og kroppen "Murrer" litt..Kan ikke si kroppsverk, for DET hadde jeg under "feberdagene", men stiv og støl og ikke helt i formen..Har trent nesten like ofte som vanlig, men med en intensitet langt under normale og kun 3 joggeturer på denne perioden ( Nå er jeg lei, og skal til lege i dag...Håper det er "noe som har satt seg" i øvre lufteveier som kan medisineres bort, og at det ikke er "bare forkjølelse" som jeg må gå med ENDA lenger... Nok syting, var ikke DET jeg ville ha frem i innlegget ) Håper du/dere har sluppet unna sykdom og at formen er toppers ) Uansett, for HAWAII så holder man seg frisk, om ikke annet, så med tankenes kraft....) Heia, heia )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå