Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Drømte at vi var på et fjell, jenta vår på 3 klarte å sykle uten støttehjul, sykla nedover fjellet på veien, jeg prøvde stoppe henne, men hun synes det var så gøy så hun ville ikke stoppe.. Plutselig kjører hun til siden, går av sykkelen og løper mot et stup og faller ned i vannet, mange hundre meter ned.. Våkna da jeg.. :-( Fæl drøm da.... :-(
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Er vel kanskje noe så enkelt som at du er redd du ikke har helt kontroll på henne lenger nå som hun blir større, og er redd for å miste henne eller at ulykker kan skje,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå