Gå til innhold

Åpent brev til Odd Nordstoga

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Kjære Odd.

Tusen takk for nydelige syngbare sanger.

Jeg har nå sunget Linus i Svingen-sangen sammenhengende i ukesvis, rundt fredag ettermiddag gir det seg, så får pause på lørdag og så er vi i gang igjen rundt barnetv-tid søndag.

For noen dager siden begynte jeg parallellsynging av Linus i Svingen og Jul i Svingen, regner med det er en overgangsfase jeg må gjennom før Jul i Svingen-sangen tar helt overhånd.

På kjøkkenet, i stua, på skolevei, i butikken, kort sagt, sanger som egner seg over alt. SNART PAKKER FAMILIEN MIN OG FLYTTER!

Jeg er hekta, det er bare å innrømme det. Så mine inderligste ønsker om en god jul går til deg, Odd, håper jeg aldri treffer deg IRL;)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Fine fine sangene! Og fine fine serien!

Du får unngå å omgås folk annet enn på lørdager, rett og slett. Men ser at desember kan bli et problem, pass på så du ikke overoppheter og sprenger en pakning!

Skrevet

Aaaaargh, skulle ønske jeg ikke gikk inn på dette innlegget. Nå satte "Linus i Svingen"-sangen seg i hodet mitt også. "Det er tiiiiingen".

Gjest amandine
Skrevet

Det er mannen i mitt liv som sliter og står i fare for å sprenge pakninger;) Jeg bare synger, jeg!

Gjest cunning stunts
Skrevet

Dessuten er mamman til Linus så sinnsykt pen. Hei mamman til Linus, om du har unger og er her inne, du er kjempekjempevakker!

Skrevet

Digger Linus. Og digger Odd. Og lurer litt på om juleplata med han og Sissel er fin? Liker ikke hun sånn veldig men liker veldig han..

Og trollet på 4 digger også Svingen.

Skrevet

Elsker musikken, elsker Svingen.

Og det skal ungene mine også gjøre!

Skrevet

Å ja, Odd virker som en veldig spennende mann, det er liksom noe dyrisk med han. Han er så norsk liksom, sånn urinnihelvetesnorsk. Sissel er kommet på rett hylle for hun gjør virkelig det hun kan best, vet ikke helt om det gjelder Odd, eller håper not.

Skrevet

Synes du er heldig jeg.....

Kom til å tenke på Jul i Blåfjell i går jeg. Og nå så sitter den en liten fyr inni hodet mitt og synger "Kom blåååååne. Kom jente, kom guuuuuutt. Snart er det jul i Blåfjell........" Og det går rett og slett ikke bort!!!!!

Kanskje jeg skal gå å synge "Eg vil heim til jol eg......", så jeg blir kvitt den Blåfjell sangen.

Skrevet

Jeg digger stemmen til Odd og linus i svingen musikken. Men juleplata synes jeg ikke noe om. Kjøpte den i helga, men var ikke imponert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...