Gå til innhold

Noen som vil se nissene mine? :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen nydelige unger du har Alva!

Snuppa di er jo rett og slett nusselig! Hun er like mørk som mi er lys:D

Takk for at du delte dette:D Artig!

Skrevet

Så vakre barn du har =D

Skrevet

Takker :-)

Ja, hun har fortsatt det mørke babyhåret sitt. Venter bare på at hun skal miste det og få "ordentlig" hår, men det klorer seg fast. De to andre som var så mørke mistet håret når de var ca 2-3 mnd og grodde nytt når de var 6-9 mnd, men vesla er blitt 3,5 mnd nå og har kun blitt litt tynnere akkurat der hode gnurer mot underlaget når hun ligger på rygg. Er så spent på hvilken hårfarge hun får til slutt :-) Eldstemann beholdt det mørke håret, mens minstegutten ble mellomblond/honningfarge i håret. Kun mellomste gutten som ble født lys hos oss.

Skrevet

Fine bilder Alva! Jeg skulle lagt ut bilde her jeg også, men så orket jeg visst ikke. Så søt jenta di er:)

Oppdaterer jevnlig på FB da. Ha ha:) Hjelper ikke mye det. ikke noe nissekostyme her heller.

Skrevet

Nissekostymer måtte vi ha, de elsker å kle seg ut og eldstemann fikk tigget til seg å gå med nisselue på skolen i dag også, hehe...

Du får legge utpå en annen gang da, hadde vært kjekt å se barna dine også, vi "snakker" jo så ofte her inne :-)

Skrevet

Så skjønne de er, syns de har så vakre øyne! :) Lillejenta var jo en riktig så god koseklump da ;)

Skrevet

Kjempe søte barn du har..

Skrevet

prøvde nå jeg, men dib nekta.. knurr. ok en annen dag da:)

Skrevet

Du må komprimere dem først :-) Lage dem om til web-størrelse.

Skrevet

Så herlige..

Synst minste var lik største jeg :-)

Og for noen bedårende øyne på minstegutten.

Skrevet

Nydelige unger, og yngstesønnen har jo bare DE øyna! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...