Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Har vært mange innlegg om teite facebookstatuser. Hva man ikke vil lese. Men, hva vil du lese? ev. hva skirver du selv?
Magehus Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg liker å lese koselige meldinger. Som for eksempel at noen har hatt en kjempefin dag med barna sine, at noen har blitt forledre eller at noen gleder seg til jul Også synes jeg det er helt greit at folk forteller at de har trent, vasket hus, baket eller laget deilig middag! Selv skriver jeg noen interne meldinger som jeg får kommentarer fra enkeltpersoner på - det er det nok mange dibbere som vrir seg av. Også skriver jeg litt i forhold til hva jeg gjør/har gjort eller ønsker meg - det var det vel også mange som hatet
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Jeg er ikke så interessert i å vite hva folk har til middag, med mindre det er noe spesielt. Ikke trenger jeg å vite at samme personen går tur 7 ganger i uka heller. Jeg liker å lese statuser som er litt utenom normalen. Dvs dersom noe spesielt har skjedd, man har gjort noe man ikke gjør hver dag, noe man er veldig glad for, eller noen som stiller spørsmål/åpner for debatt om et eller annet. Er generelt veldig glad i humor, så jeg oppdaterer som regel statusen min dersom jeg har driti på draget.. He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå