Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 HVor mye advent og julepynt har dere når i begynnelen av desember???
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Vi har julestjerne i vinduet og adventsstake og adventskalender.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 ok, vi også Venter dere med julegardinene til lillejulaften?
Fru-mamma Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Har ikke helt sansen for julegardiner, så dette uteblir. Ihvertfall ikke funnet noen jeg liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå