Espoir Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg må innrømme at jeg liker henne olg programmene. Bildene er fine, maten ser god ut: Og jeg liker at hun liksom er litt deilig dekadent i sin omgang med mat og at og programmene har et snev av humor (f.eks det i går, der hun dagen etter går i kjøleskapet og ser rester etter kylling på én asjett, og etter sjokoladekake på en annen. Hun nøler, eller, og velger den med sjokoladekake med et lurt blikk mot kamera). Mine venninner liker henne ikke. De synes hun er ekkel fordi hun lar håret henge løst og smaker på maten med fingrene osv., og at det hun lager ser for lett ut i forhold til det det virkelig er.
Gjest amandine Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg synes hun er deilig! Og maten hun lager er slett ikke vanskelig! Har endel av bøkene hennes og har brukt litt, men de er ikke helt nøyaktige så man må prøve seg frem. Men om hun putter fingrene i maten spiller ikke noen rolle he he maten hennes må jeg jo lage selv på eget kjøkken uansett
Espoir Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har også prøvd noen av oppskriftene hennes, og det gikk fint :-)
cherry coke Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Jeg liker henne! Synes alt hun gjør ser delikat ut og jeg liker "settingen" i programmene hennes=) Husker at min mormor var så overgitt pga de "nymotens tv-kokkene" som hun kalte det. Hun syntes også at de var grisete og at det så udelikat ut..men så var mormor over 80 år også da, og elsket Ingrid Espelid ;-)
erteposen + 4 Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Maten er god, men den livsnyter imaget tar litt av.
petite fleur Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Det er visst mange menn som liker hennes måte å lage mat på :-) Erotic cooking, he he. Jeg har bare sett et par programmer for lenge siden, synes å huske at hun var helt grei. Kjøkkenredskapene hennes er derimot fantastisk nydelig *øverst på ønskelista* :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå