Gå til innhold

Overtiiiiid....


Maramara

Anbefalte innlegg

Har d skjedd no med noen??føler for litt oppdatering gjevnlig her..for jeg er fortsatt like gravid! er d flere med meg? Håper virkelig d skjer noe snart, og hvertfall at jeg slipper å vente heeelt til 10 des for kontroll på ahus...

 

Vil så gjerne få litt vondt og ikke bare en stein hard mage:)

 

Ha en fin da damer, snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er her fortsatt jeg og.. skal til jordmor i dag, men regner vel ikke med at babyen kommer med det første. Har totalt mistet troen på at hun kommer av seg selv, må sikkert vente til 10. desember ør de i det heletatt gidder å vurdere igangsetting...:( Så da får en bare gå her med masse modningsrier og vondt;) hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JODA, jeg er fortsatt her!!! 8 dager over tiden.....

Skal på sykhuset fredag, og da blir jeg vel satt igang over helgen om ikke det starter av seg selv!

Føler det helt likt med dere. Masse kynnere, modningsrier og en mage som er konstant stein hard.

Og i tillegg har jeg sovet som en gud hele svangerskapet, men nå mens jeg trenger det som mest og dagene er uendelige, får jeg sove 3-4 timer i døgnet!

Takk og ha en fin dag dere og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå godt å se at her er flere som venter....Jeg skal ikke på kontroll på sykehus før 14. des. sååå lenge blir det ikke aktuelt å gå.... Var på kontroll med jordmor tidligere i dag, hun "rota" litt rundt "oppider" i håp om at noe skal skje.. Håper hun har rett :-) Hun mente at når det først var igang, så kom det til å gå så fort at vi ikke får kjøre selv til sykehuset(vi har maks 40 min å kjøre), vi får ambulanse og jordmor med hele veien..og vi måtte ringe med en gang jeg kjenner noe.. Så nå sitter jeg her, har masse flere kynnere enn jeg har hatt før, ofte, litt vonde, men korte.. Tør ikke ringe, tørr ikke håpe på at det er rier engang... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lærte i dag hos jordmor at de måler modning på en skala fra 1 til 10. I følge henne scoret jeg en 5 på denne skalaen, og det var visst kjempebra, men jeg hadde ikke mer enn 1 cm åpning.. hun strippet meg litt og håper håper håper håper at det skal hjelpe til.. det er jo tross alt fullmåne i natt;) så vi får krysse fingrene damer, kanskje vi er heldige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter også min lit til denne fullmånen:) Ser etter "tegn" rundt omkring hele tiden som kan gi svar om det skal skje noe mer denne natten... Har også vært hos jordmor som tøyde litt, så jeg er moden og klar. Får bare smøre oss litt til. Imens har jeg flyttet over i desemberklubben, og håper jeg føder før de som har termin tidlig i desember der i alle fall!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...