Agatha Christie Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg kastet meg på dette tilbudet for leeeeeeeenge siden, men har fortsatt ikke fått støvlene:( Og nå er det jo liksom for sent for i år, får bare håpe at de passer til senvinteren/tidlig vår igjen. Noen andre som gjorde det samme? Har dere fått støvlene?
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Har heller ikke fått de enda......Begynner jo å bli en god stund siden jeg bestilte nå!
Agatha Christie Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2009 Ja, ganske irriterende!
olla Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 jeg har verken fått støvler eller blad, og er igrunnen likeglad, håper ikke jeg får, det er som sagt ikke bruk for de lenger, og neste år er de vel for små....
olla Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 men dere har fått bladet?? jeg har nemlig ikke fått det heller jeg.
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 bladet har jeg fått, 2 ganger
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 har fått to blad og på fakturaen stod det at ca 14 dager etter fakturaen var betalt skulle jeg få sherroxene,men har ennå ikke sett de og det er over en mnd siden jeg betalte..
Agatha Christie Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2009 Samme som deg Dipsy. Jeg sender en mail til F&B!
Hagla Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Disse innleggene bekrefter det inntrykket jeg har av Foreldre&Barn-forferdelig useriøs bedrift! Sendte oppsigelse av abonnement i september, men gikk ikke lenge før det dumpet inn nytt blad med regning og purregebyr...sendte da ny mail med kopi av første, men ingen svar. Så kommer enda et blad i posten-da har jeg fått nok og ringer kundeservice som kunne opplyse om at de ikke har fått noen av mine mailer (som jeg sitter med kopier på) og at de ikke har noen problemer med e-posten sin....merkelig det da, når de påstår å ikke ha motatt noen av mine sendte mail! Fikk nå stoppet abonnementet til slutt, men ville ikke stolt på at de leser mail. Ring de og klag på at dere ikke har motatt blader eller støvler!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå