=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Tradisjonen tro så vil jeg starte med å gi dere en momseklem ;O) Ha en fin innspurt,og husk at jul blir det,uansett. (utrolig hva jeg har lært her inne ;o) Ha en super 1.Desember !!!
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. desember 2009 Å tradisjonen tro,så er ikke tråden ute der den skal være?? hahahahahaha =D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Tusen takk for momseklem <3 Sender en diger en tilbake! Akkurat kommet hjem til stille, sovende hus, etter en laaang dag på jobb og koselig ost&vinkveld hos naboen:) Dagen har vært en koselig morgen med frøken rosa, før jobb og masse spennende å pakke ut fra to leverandører:))) Rene julekvelden hver eneste eske:) Mellomste rosa er på overnattingstur i frie naturen, og snakket med en hutrende frøken for litt siden... hihihi:) Minste frøken rosa sover søtt på nyrommet og alene i etasjen og jeg er litt tøffere i dag;-D Sove godt og drømme søtt:)))
Superlis Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Stor momseklem:)) Så flinke dere er og starte advent!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå