Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Datteren min har alltid vært glad i mat. Hun har hele tiden ligget godt over kurven. Nå de siste ukene vil hun ikke ha noe middag. Jeg føler meg rådvill, og vet ikkje hvordan jeg skal forholde meg når hun griner og hyler hver gang rundt middagsbordet. Ønsker ikke å sitte rundt middagsbordet med oss. Skal jeg bare ta henne ned som hun ønsker, eller skal jeg tvinge henne til å sitte me oss til vi er ferdige?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Uff ,jeg vet hvordan du har det ,sønnen min er heller ikke noe stor fan av middag ,begynte rundt 18 mnd . Han er 2 1/2 år nå .Han må sitte ved bordet og han får middagsmat ,noen ganger tar han 2 biter ,andre ganger spiser han alt ,men som oftes ingenting .vi tvinger han aldri ,men oppmuntrer han masse . Mitt tips til deg er og tilby datteren din middag hver dag ,oppmuntre masse ,men aldri tving henne til å spise . Sønnen min må sitte ca 10 min sammen med oss ,selv om han ikke spiser og skal han ned må han takke for maten . Vet at det er veldig frustrerende ,men om hun spiser godt til de andre måltidene så er det ikke noe krise om hun ikke spiser middag .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå