♥♥♥ Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Noen som har forslag om hvor det er mulig å delta? Litt tidsfordriv... I fjor deltok jeg blant annet på babyverden og barnegarderoben, men ser ikke ut som det er kalendre der i år...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Her på bim/dib er det jo julekalender www.jernia.no har julekalender Ellers pleier vel de ulike nettavisene å ha julekalendere
♥♥♥ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2009 også er det forresten julekalender på barna egen bokverden og nsb...
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Hvis du går inn på denne linken her, finner du en god del forskjellige julekalendere :-) http://www.gjerrigknark.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå