Gå til innhold

14 mnd gml gutt stengte mamma inn i et skap.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nzherald.co.nz/nz/news/article.cfm?c_id=1&objectid=10612658

Der satt hun i mange timer.

Minner meg om den gangen en av mine gjorde noe lignende, men han stengte meg ute av huset! Han var vel rundt samme alder som gutten i artikkelen. Rundt 1,5 år.

Det var sprettkaldt den dagen, og jeg tenkte det var best å starte bilen først. Løp utenfor i et par sandaler og bare en tynn genser til der bilen sto, 1,5 meter fra ytterdøra, og startet den opp. Der smeller døra igjen bak meg, og den lille gutten min gliser bredt gjennom det vinduet på ytterdøra!

-Åpne! Mamma må inn! Mamma fryser!

Men til ingen nytte. Han løp rundt, og forsvant. Jeg prøvde å kikke inn et annet vindu, og ser at han løper til badet. Jeg hadde ingen ekstranøkkel til huset, siden kun bilnøkkelen var på nøkkelknippet som sto i tenningen.

Vi bodde på landet, men det var en nabo som jeg håpet var hjemme. Problemet var at hvis jeg løp dit, kunne jo guttungen åpne døra i mellomtiden, og kanskje gå ut. Da ville han fryse ihjel! Her snakker vi hakkende Røros-kulde! Det var en sjanse å ta. Han kunne også gå ut og risikere å bli påkjørt, hvis det kom bil.

Jeg ble stående litt, men satte meg i bilen for å prøve å få varmeapparatet på full fres. Jeg frøs og hakket tenner på dette tidspunktet, og hadde ikke følelser i føttene.

Bestemte meg for at jeg bare måtte løpe til naboen og låne telefonen. Mannen min jobbet 1 times kjøring unna, men storesøster var på skolen, og hun hadde nøkkel. Problemet var jo at jeg ikke kunne dra dit å hente nøkkelen uansett. Og skolen var langt unna. 15 minutter å kjøre.

Men jeg løp til naboen, og forklarte hva som hadde skjedd. Hun var hjemme med migrene, men kledde på seg, og kjørte til skolen for meg, og fikk nøkkelen av datteren min, mens jeg sto og holdt vakt utenfor ytterdøra med rakkerfanten på innsiden.

Men nå hadde jeg fått lånt meg en vinterjakke, heldigvis.

Det gikk bra til slutt. Men sånne ting kan skje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, disse små trollene altså. Så utrolig søte...

Skrevet

Huff! sÅ BRA AT DET ORDNET SEG OG DU KOM INN IGJEN UTEN AT NOEN HADDE KOMMET TIL SKADE.

Ojsann, beklager store bokstaver.

Skrevet

Mamma vasket i en barnehage på kveldstid da jeg var liten. Jeg pleide å være med hene på jobb. Det var jo kjempe stas å leke i bhg.

Mamma var i bøttekottet og skylte opp kluter. Nøkkelen stod i døra på utsiden. Vips, så smekket jeg døra igjen og låste mamma inne i bøttekottet på kvelden.

Der sto en liten toåring på utsiden helt alene. Mamma fikk panikk og trodde hun måtte bli der til morgenen når bhg åpnet igjen.

på ett eller annet vis greide hun å få meg til å forstå at jeg skulle ta nøkkelen ut av låsen og sende den under døra.

Skrevet

min sønn var omtrent så gammel da han stengte meg inne på et kott. Der var en slags smekklås på døra. Hadde jeg ikke fått panikk kunne jeg nok ha åpnet den fint og greit fra innsiden, men siden lillesøster lå nede i stua og min sønn ikke var helt til å stole på da fikk jeg panikk og slo ut døra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...